دیدار استاد وحید با نماینده سابق مجلس و مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران کشور

فهرست مطالب

جمعیت حضرت خدیجه(س)‌ با آموزش و حمایت،اعضا را توانمند می‌کند

علی ابراهیمی نماینده مردم شازند در دوره دهم مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران کشور روز سه‌شنبه (۳۰ مردادماه) با استاد وحید دبیرکل جمعیت حضرت خدیجه سلام الله علیها در دفتر تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاد وحید دبیرکل جمعیت حضرت خدیجه سلام الله علیها در ابتدای این دیدار گفت: روزانه ۱۴ ساعت آموزش تجارت به صورت آنلاین داریم. برخی از افرادی که در این کلاس‌ها حضور پیدا می‌کنند تاجر هستند برخی نیز جزئی از مردم عادی هستند.

دبیرکل جمعیت حضرت خدیجه سلام الله علیها با بیان اینکه تلاش ما فعال کردن ظرفیت مردمی در حوزه تجارت است، بیان کرد: معتقدیم دولت باید صرفا تسهیل‌گر باشد و از ورود به تصدی‌گری دوری کند.

علی ابراهیمی نماینده مردم شازند در دوره دهم مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار پس از استماع گزارش اقدامات انجام شده توسط جمعیت حضرت خدیجه سلام الله علیها، گفت: نوع ورود شما به مردمی‌سازی تجارت جای خوشحالی دارد زیرا آموزش‌محور و حمایت‌کننده عمل می‌کنید که منجر به توانمندسازی اعضا می‌شوید و مشتاق هستم بیشتر با فعالیت‌های این تشکل مردم‌نهاد آشنا شوم.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران کشور ضمن بیان این مورد که فعالیت جمعیت حضرت خدیجه (س) بارقه امیدی ایجاد کرده است، بیان کرد: متاسفانه در کشور ما جریان اقتصاد بد فهم شده اما فعالیت اقدامات این جمعیت امیدوار کننده است.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی در مجلس دهم با بیان اینکه زندگی من در کشاورزی شکل گرفته است و روستا زاده هستم، ادامه داد: از ابتدا در جهادسازندگی استخدام شدم و در رشته کشاورزی تحصیل کردم و در دوران نمایندگی مجلس هم عضو و سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس بودم. کشاورزی یکی از ضرورت‌های غیرقابل انکار برای هر جامعه است.

عضو سابق هیات مدیره شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: کشور ما در حوزه کشاورزی مزیت‌های منحصر به فرد و البته محدودیت‌هایی را دارد که با توجه به هر دو بُعد موضوع، باید برنامه‌ریزی مناسبی برای این حوزه داشته باشیم که منجر به پیشرفت کشور شود.

https://hajiaghazadeh.com/?p=2183

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط