سه رکن اصلی برای تغییر

فهرست مطالب

برای مشاهده کلیپی مفهومی از این نشست علمی اینجا را ملاحظه کنید:

کلیپ تصویری | زندگی هم مثل مرگ، حق است!

مدیر آراد برندینگ “جرات، قطعا نبایدها و تدریج” را سه پایه تغییر خواند و عنوان کرد: باید به تدریج رشد کرد و عجله را کنار گذاشت و بدون شک قاعده پول و موفقیت تدریج است.

استاد وحید حاجی آقا زاده مدیر راهبردی آراد برندینگ با بیان اینکه صورت مسئله غلط را هر چقدر هم که توضیح دهیم باز غلط است، گفت: بعضی‌ها گمان می‌کنند در حال اندیشیدن هستند، اما تنها کاری که درحال انجام آن هستند این است که به تعصبات خویش رنگ و شکل تازه می‌دهند و با این نوع فکر کردن به جایی نمی‌رسند.

عکس نوشت | چرا تنبلی را گناه نمی دانیم؟!

وی افزود: با همان فکری که مشکلاتم را بوجود آوردم نمی‌توانم مشکلاتم را حل کنم بلکه باید فکر دیگری جایگزین آن شود.

استاد وحید در ادامه با اشاره به اهمیت تغییر، از سه پایه‌ای که لازمه تغییر است، نام برد و خاطرنشان کرد: اولین مسئله‌ای که در تغییر مهم است این است که با جرات و شهامت بتوانم امروزم را زیر سوال ببرم و مادامیکه درحال امروزپرستی هستم فردا برای من حرام است، فردایی برای من حلال است که از مسیر حرام امروز چشم پوشی کند و بگذرد! برای رسیدن به فردای حلال باید امروزم را بر خودم حرام کنم!

عکس نوشت | روزی فقط یک درصد جلو برو!

وی در ادامه اعلام داشت: یکی از مسائلی که جا افتاده این است که مدام می‌گویند مرگ حق است، اگرچه این جمله درستی است اما زندگی و پول هم حق است و اگر آخرت حق است دنیا هم حق است چراکه از مسیر دنیا باید به آخرت رسید.

حاجی آقا زاده با بیان اینکه باید جرات مندانه خودم را به یکسری از حقایق  گره بزنم، ادامه داد:

تحریف دین الزاما اضافه کردن دین نیست، بلکه اگر دین را جابجا کنی هم تحریف است؛ از کل آموزه‌های دینی چرا تنها می‌گوییم که مرگ حق است؟ خیلی چیزهای دیگر هم حق هستند چرا این نگرش حق بودن آخرت نسبت به دنیا وجود ندارد؟

وی اظهار داشت: متاسفانه ما از ادامه دیروزها می‌خواهیم به فردا برسیم؛ چرا می‌خواهیم از دیروزی که ما را به جایی نرسانده ادامه دهیم.

حاجی آقا زاده همچنین بیان داشت: برای تغییراتی که می‌خواهم بدهم، نباید از اول در تور مسائل اشتباه گیر کنم.

وی در ادامه به دومین پایه تغییر اشاره و عنوان کرد: دومین مرحله این است که لیستی از مواردی را که قطعا نمی‌خواهم‌ تهیه کنم یعنی نبایدهایی که قطعا نمی‌خواهم یا همان  بِلَک لیست‌هایم را باید مشخص کنم و اگر واقعا دنبال تغییر خوبی هستم نمیخواهم‌های قطعی را باید لیست کنم مثلا اینکه قطعا پس رفت را نمی‌خواهم، فروش صفر را نمی‌خواهم، قطعا فقر و تحقیر شدن جلوی خانواده را نمی‌خواهم.

حاجی آقازاده افزود: اینکار برای این است که وقتی به منطقه ممنوعه نزدیک می‌شویم برایمان آلارم می‌خورد و گوش به زنگ می‌شویم و اینکار بسیار کمک کننده است.

مدیر راهبردی آراد برندینگ با تاکید بر اهمیت جرات مندی در پرده برداری از دروغ‌ها گفت:

چرا تنبلی را گناه نمی‌دانیم؟ تنبلی ریشه گناه‌های ديگر است و یک گناهی است که گناه ساز است اما تاکنون چند نفر از ما بخاطر کم کار کردن و کم رفتن به دنبال رزق و روزی استغفار کرده‌ایم؟!

وی اظهار داشت: در نگاه برخی‌ها پول عین نجاست است و پولدارها کثیف و موانع ظهور هستند اما بیشتر جدل‌ها از تنش‌های شخصیتی است.

وی با اشاره به سومین پایه تغییر گفت: سومین راه برای تغییر، تن دادن به تدریج است چون هیچ چیز یهویی وجود ندارد و مدار خداوند مدار تدریج است و رشد در پول و معنویت و شخصیت به تدریج است؛ خلقت خداوند نیز در ۶ روز و به تدریج بوده است لذا تغییر هم تدریجی است وقتی خداوند با تدریج پیش رفته ماهم باید به تدریج پیش برویم.

مدیر راهبردی آراد بیان کرد: اگر ما روزی یک درصد رشد کنیم بعد از یکسال ۳۷ برابر امروز می‌شویم یعنی درآمد و شخصیت ما ۳۷ برابر امروز می‌شود!

وی اضافه کرد: اگر کسی یکسال خودش را به کار و رشد ببندد به بهترین جایگاه دست می‌یابد.

وی در پایان بر احترام گذاشتن به تدریج تاکید کرد و گفت: باید به تدریج رشد کرد و عجله را کنار گذاشت و بدون شک قاعده پول و موفقیت تدریج است.

https://hajiaghazadeh.com/?p=1237

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه رکن اصلی برای تغییر

مطالب مرتبط